fredag 19 oktober 2012

En liten konstnär

 
För några veckor sedan provade vi på att måla/kladda här hemma. Det var väl sådär roande. Men ett litet konstverk blev det som mormor fick inramat. :)

När de skulle ha skapargrupp på öppna förskolan så hade jag värsta planerna på vad Tor kunde hitta på för fint. Det visade sig att det var nåt typ av projekt att klistra löv på ett stort papper som de antagligen sätter upp i korridoren sen. Hur kul var det? Jag ville ju ha nåt med mig hem som Tor gjort. Tor tyckte det var roligare med de andra ungarna och vi satt i ca 2 minuter och kladdade lim på det där stora pappert! Haha..
 

Konstverket!

Imorron är det scrapträff! Har inte scrappat på evigheter och har inte känt mig särskilt sugen heller. Ska pyssla ett bröllopsalbum åt Annika och Magnus. Hade jag inte haft detta projektet framför mig hade jag antagligen inte kommit iväg. Så det var ju tur att ni gifte er! Haha..

Kanske det blir nåt julkort med... Som vanligt har man orealistiska planer på vad man kommer att hinna med! Oh well.. kul att komma iväg på nåt bara. 

Inga kommentarer: