torsdag 24 november 2011

I am superman

Ja, jag har ju fått lite klagomål att jag uppdaterar för sällan. I know. Har ingen lust för det så mycket just nu! Här kommer iaf en supermanbild på lillskiten.


Huset går sakta framåt. Badrummet får vi nytt på försäkringen - thank god! Ett rum har vi gjort klart men öst in en massa grejer för att komma till skott i de andra. Nästa projekt är att byta fönster och vi har äntligen kommit fram till vilka vi vill ha - hurra! Nästa projekt som vi själva kan mecka med är att isolera hallen.

1 kommentar:

Vendela sa...

Hejsan,
vad härligt att du gör om hemma. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela