fredag 19 augusti 2011

Sötaste ungen i stan!

Asså, jag tror nog att jag har världens sötaste unge! :) Säger alla föräldrar det måntro? När pappa fylla år var i ute och käka och nu har det ju börjat bli lite svalt ute så då fick höstjackan och kepsen åka på.

Idag har det packats en hel del. Så pass att de kartonger som Håkan köpte extra tog slut! Hur är det möjligt? Har vi verkligen så mycket grejer? Tydligen. Det har inte gått riktigt så snabbt som jag hade velat. Håkan jobba morgon, sen sov och nu är han på jobb igen för att jobba natt. Så det har bara varit jag och Toris och även om han är en snäll unge så går han ju inte med på att ligga för sig själv hur länge som helst medans jag packar.

Idag var jag på banken igen och nu är min lägenhet såld på riktigt. Pengarna är inne på mitt konto. Synd att en del ska gå till lånet på huset, för det hade varit trevligt att alltid ha så mycket pengar! :) Imorron är det flytt och på kvällen lämnar vi nyckarna till den nya ägaren.

Inga kommentarer: