måndag 29 augusti 2011

bortskänkes...

Då bor man i hus. Hur knasigt är inte det! Allt går snabbt med oss! Flyttade i lördags och på kvällen lämnade jag nycklarna till köparen av min lägenhet. Det kändes allt lite vemodigt att lämna min fina lägenhet. Saknar den faktiskt då och då speciellt när det är så rörigt och uppställt som det är här i huset just nu!
Idag har iaf mitt pysselbord kommit på plats på ovanvåningen. Det känns skönt att vi har bestämt att det ska stå där. Tills vidare om inte annat. Nu kan jag bära upp scrap-kartongerna så vi får lite mer utrymme här nere. Hela sex kartonger blev det av det! Vem kunde tro!
Såhär kul kan man ha det när man packar kartonger och lappar dem! Även lilleman hjälpte till men Håkan var nog inte helt nöjd med hjälpen... So it seems. :)

1 kommentar:

Lajl sa...

mer bilder av huset, tack!!