söndag 17 juli 2011

Första badet

En digi-scrap-LO har det blivit i dagarna. Jag har ju pulat med foton till framkallning nu ett litet tag så då passa jag på att scrappa lite mitt i allt. Nu i efterhand hade jag nog velat att bakgrunden skulle varit en mer gulaktig färg, men när jag skulle ändra så hade jag råkat lägga ihop lagrena och sparat och då kan man ju inte fortsätta sen... :/ Fördelen med digi-scrap är ju att jag gör sidor till Tors och vårt egna album, men dessa kan jag ju sen oxå använda till de album som jag tänkt göra till mina och Håkans päron. Sparar massor av tid! :)

Foton har kommit. Woho! Oj så många det blev och Tor är bara 2,5 månad! Hjälp! Rätt många var ju kopior till päronen och mormor, sedan var jag ju tvungen att ha några i svart/vitt men oxå i färgat. Haha... 

Inga kommentarer: