onsdag 13 april 2011

you´re the coolest!

Förra veckan scrappade jag efter Veckans Skiss. Såhär blev resultatet:
Åh vad jag tycker om Lime Rickey papperna! Passar så bra till barn och plask och lek! Slö som man har blivit så tycker jag det är toppen med stickers med text eller bara vanliga alfa-stickers. Synd att man inte får riktig användning av alla bokstäver då alla de "populära" bokstäverna försvinner rent för snabbt!

Söta mormor är här och putsar fönster åt mig. Baloo ville hjälpa till och hoppade upp på fönsterkarmen. Det var nära att han hoppa ut från fönstert! Ihh... Foto kommer nån dag. :) Funderar på att bjuda på bakad potatis med räkröra. Har precis kokat upp ägg och tagit fram räker på tining.

1 kommentar:

Jeanette sa...

Flitig som en myra! Härlig lo. Vill också ha alla lime rickey-papperna. Och VILL HA echo park! Tror jag ska beställa dem...

Kram

// Jea