söndag 10 april 2011

Kalas

Jag har faktiskt scrappat lite grann, men fotona blev inte så bra på LO:erna och just nu orkar jag inte fixa med det.

Istället bjuder jag på bilder från i fredags när Håkan fyllde år. Jag var riktigt ambitiös och lagade både mat (kycklinggryta med ris) och bakade två tårtor. En mazarintårta med blåbär, där blåbärssaften dränkte tårtbottnen! Morr... och en marsipantårta med hallon och blåbärsfyllning. Jag blev nöjd och alla verka gilla det. Tyvärr blev min marsipantårta lite för hög för marsipantäcket så jag fick improvisera med den röda marsipanen. :)




När gästerna gått så överraskade jag Håkan med ett frieri. Ja ni hörde rätt. Fröken Persson gick ner på knä... Eller nä inte riktigt, men ja ni fattar. Håkan höll på att svimma, han var inte alls beredd på denna överraskning. Hihi... Vilket gjorde det hela ännu mer roligt. Håkan fick en snygg, kraftig ring som passade perfekt. Pju. Svårt det där att köpa på måfå!

Min ring - som bara passar ibland då jag börjar samla på mig en massa vätska!

1 kommentar:

Jeanette sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!

Kram

Jea