måndag 4 april 2011

Hamburger time


Äntligen har det blivit lite mer scrappat här. Denna gången efter veckans skiss! Det har verkligen kliat i fingrarna men annat har kommit i mellan. Jag håller fortfarande på med sommar-LO:er till kusinernas album och vilka papper passar inte super om inte BG:s Lime Rickey. Favoriter! Passa oxå på att använda den fina pippi-stämplen från Gummiapan. Fåglar kan man ju aldrig få nog av!

Idag har det varit full rulle. Jag som egentligen tänkte att jag skulle ta det lugnt och vila mig då jag har sovit urkass inatt och varit så himla trött. Men först bar det av till MVC, sedan var det besiktning av bilden, hem till päronen med Baloo (som fick sprungit av sig), sola och snacka skit med mamma, iväg till stan och träffa Linda - fika och snacka lite mer skit med henne! :) Hem till päronen - hämta Baloo, iväg till Skotten för att handla och nu sitter jag här och ska snart börja laga lite käk till mig och Håkan. Det blir nog till att gå och lägga sig tidigt idag!

1 kommentar:

Ulrikaulrika sa...

Vilken härligt färgglad layout!