söndag 27 mars 2011

städat scrapbord

På min scrapfront händer det inte så mycket. Däremot har mitt scrapbord fått sig en storstädning. Shit vad dammigt allt var. Det var så jag inte ville sitta och scrappa här. Ställen med alla papper är borta, som sagt allt blev så dammigt! Fast det var rätt fint och trevligt med att kunna överblicka sina papper... Men men... Har dessutom rensat ut en hel del. Så nu hoppas jag verkligen loppisen till höst blir av! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra av allt! Har två garderober kvar med en massa scrap som oxå ska rensas. När det är klart kommer jag nog lägga ut en del till försäljning på tradera och kanske även här i bloggen. Nu är iaf scrapbordet fint igen och jag känner mig nästan lite sugen på att scrappa lite. Nu kanske? Hmm.. lite sent men vad spelar det för roll... Jag är ju ändå ledig och kan va uppe hela natten om jag så känner! :)

Inga kommentarer: