torsdag 10 mars 2011

SPRING

Idag höll jag på att bli tokig. Satt och digiscrappa en LO med Baloo. Använde mig av pappret nedan, insåg att det står ju höst på det. Det stämmer ju inte, jag skulle ju ha vår, men såklart hade jag inget papper som det stod spring på. Hm.. Försökte hitta nåt typsnitt som likna det på pappret nedan. Svårt. Hitta inte, men hitta ändå ett jag var nöjd med. Då hängde hela PS sig! MÖG! Hade jag sparat nåt? Nope! MÖG! Aja... på det igen. så jag försökte härma pappret nedan med ett pappret som är nedan nedan. :) Jag vet, det är ju inte helt likt, men jag blev nöjd med resultatet.


Såhär blev LO:en. Som ni ser behövde jag inte så mkt av pappret jag meckade ihop själv. Blev nöjd med sidan. :) Ser fram emot att beställa ett album när jag är klar.

Bullen och jag kommer inte alls överens när jag sitter framför datorn. Verkar som att det blir lite trångt därinne. Idag snodde jag H:s kontorsstol (som egentligen är min!), så jag kom lite längre ner och inte behöver luta mig fram så mkt. Skönt!

1 kommentar:

Lotta sa...

Pappret blev jätte bra. Layouten blev också jätte bra. Vilken härlig hund ni har.