torsdag 31 mars 2011

Minialbum och dies säljes

Hade visst lite till som jag tänkte sälja av. Några dies och minialbum. Vid intresse kommentera och lämna din mail, eller maila mig på favvis@live.com. Köparen står för frakten.  

Cuttlebug dies
1: 15:-
2: 15:-
3: 15:-
4: 15:-
5: 15:-
6: 15:-
7: 15:-
8: 15:-
Eller alla för 80:- Såld Maria


Bosskut dies
9: 20:-
10: 20:-


Kaiseralbum: 20:- Såld Joggemia


 Halvrunt-album: 15:- såld Monica

Blomma-album: 15:- såld Monica


 Uggle-album: 20:- såld Monica

Minibook-album: 20:- Såld Joggemia

Om du även är intresserad av stämplar så kolla HÄR och se om det finns något som intresserar dig.

4 kommentarer:

joggemia sa...

Jag skulle vilja köpa Kaiseralbumet och minialbumet (det sista).

//Mia

joggemia sa...

Glömde min e-post: =)

marienilsson90@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag vill ha Cuttlebug dies, alla 8. :)

Tack på förhand!
Maria
(maria.roman@swipnet.se)

lily of the island sa...

Jag tar albummen du har kvar !

Monica
granwald@hotmail.com