onsdag 9 mars 2011

Mata pippiar

Ikväll har jag digi-scrappat efter Veckans Skiss. Hittade en template som kunde tänkas passa och sedan modifierade jag den lite. Det här med digi-scrapping har ju inte riktigt varit min grej, men just nu är min scraphörna så stökig och jag hade behövt damma av allt, men har inte riktigt orkat och därför vill jag inte sitta där och scrappa heller. Bara för att man sitter vid datorn och scrappar så ska man inte tro att det går snabbare för det. Det tar tid att välja mellan alla digi-saker som finns + att sedan kan man ju ändra färgerna på allt... Oändliga möjligheter med andra ord.


Det har varit mycket dator idag. Har sorterat digi-prylarna så jag ska kunna hitta lättare. Det tog sin lilla tid kan jag tala om! Aningens öm i ryggen (och rumpan) nu! Magen är inte jättestor, men fan ivägen hela tiden. Kan inte riktigt sitta som jag vill! Morr!

Nu är det nannedags för mig. H jobbar natt så jag kan bre ut mig i hela sängen! :)

1 kommentar:

Anna sa...

Tack för din fina skiss till oss på "Veckans", inspirerande!
Pappret som ser ut som "rivet ur en bok" gjorde jag enkelt hål i med en håltagare/öljettsättare...enkelt medel för att få den där lilla extra detaljen :-)