lördag 12 mars 2011

Ligger i!

Herregudars vad jag ligger i för tillfället! Kul, men det hade ju varit bra om jag tagit tag i mitt verkliga pysselbord och städat där. Men jag har rent för mkt småsaker överallt och det börjar bli jädrans dammigt = jobbigt! Nu förtiden har jag ju pysselbordet i vardagsrummet vilket gör att jag går och blänger på det för att jag stör mig. Fattar inte varför det måste bli så dammigt för?


Jag försöker scrappa mina sidor precis som jag gjorde med bröllopsalbumet, att ha matchande uppslag.

Jag märker att jag är lika sparsam med dekorationer på digiscrappingen som jag är på "riktigt". Kanske rentav lite mer sparsam på digisarna. Tycker det kan se lite fånigt ut med en massa dekosar som ligger platt på.

2 kommentarer:

maybe*mej sa...

Å vilken snygg layout du har gjort. Super verkligen. Du undrade lite över hur man laddade ner mallen hos mig.
Klicka på view all sizes och välj största formatet sen kan du ladda ner. (Klicka på bilden så får du upp all sizes) Lycka till

Emma sa...

Så snyggt! Du är ju proffs på digiscrap.... mina sidor ser liksom bara löjliga ut. Kan man få en lektion?

Hoppas att allt är bra med dig!
Kram