torsdag 17 februari 2011

Tjockis

Eat Pray Love. Denna fantastiska bok var boktips hos Oprah för några år sedan. Åh så bra den är. När det sedan började snackas om att den skulle bli film blev jag glad! Men ack så besviken jag blev. Tyckte inte alls den var bra. Bl.a. rent för lång. Vissa partier var likt boken, men kände ändå inte helt igen mig. Den var helt enkelt inte lika bra som film. Fast Julia är strålande och passar verkligen till rollen som Liz!

Just nu känner jag mig tjock. Kan inte riktigt sitta som jag vill här framför datorn. Brukar sitta i skräddarställning eller med benen lite kors och tvärs och nu börjar magen ta emot och Bullen gillar det inte alls och sparkar som en galning. Inte skönt! Så jag får helt enkelt sitta som normala folk sitter på en vanlig trästol.

Inga kommentarer: