söndag 13 februari 2011

nybadade

Lite scrapping med papper från ett kit från Mollys. Jag prenumererade bara i tre månader, och de här papperna var mina favoriter. Fick använt en av mina badges oxå. Tycker de är så fina så det är nästan synd att använda dem, men samtidigt har jag inte scrappat nåt som de har passat på förrän på denna.


Det är lite småkul det här med magen. Beroende på hur man ligger så ändrar magen lite form. Jag kan fortfarande ligga lite halvt på magen. Min favvo-sov-position, när man sedan går upp så är magen så långt ner. Hihi... Samma sak när jag låg på ett annat vis, då satt magen jättehögt upp. Kändes konstigt att ta på. Haha. Även om jag känner mig giga, så trodde jag att jag skulle vara mycket större vid det här laget. Men jag är glad för det lilla om man säger så. :)

Inga kommentarer: