söndag 16 januari 2011

tegel

Alla bilder från gamla datorn är överförda till den externa hårddisken så nu kan jag fortsätta att visa mitt bröllopsalbum. Nästa uppslag är dessa... Jag kunde ju inte motstå att använda Gummiapans tegelstämpel när jag hade ett så fint foto med tegelvägg som bakgrund. Oundvikligt!


Känner mig himla glad att jag faktiskt hade så många bra papper som passade till att göra detta albumet. Var lite orolig i början, för jag tyckte inte att jag hade nåt som passade bra! Tänkte faktiskt sätta mig om en liten stund och pyssla vidare. Vill gärna bli klart med det inom den närmaste tiden.

I övrigt är det grått ute. Svårt att vakna till liv.. ja om det inte hade varit för att man har två hundar som slickar en på tårna och tycker att det är dags att vi går upp så de kan komma ut. Haha... Sötisar!

1 kommentar:

Karin sa...

Så många fina bröllopslayouter du gjort!!! Tegelväggen är super. Må så gott. Skickar en stor kram till dig och den lille i magen!