söndag 9 januari 2011

Bröllop

Här har det scrappats kan nu tro! :) Håller som sagt på med Mikas album och det har verkligen gått undan. Har bara några LO:er kvar sedan är albumet klart! Känner mig nog helt nöjd med de flesta som jag har gjort! Denna är första sidan. Mika är svag för rosa, om jag inte missminner mig, så det går väldigt mycket i rosa.

Bullen växer och lever loppan i magen. Har tjockat på mig lite nu med, men inte så farligt som jag trodde. Men jag tänker inte säga för mycket, för rätt som det är så exploderar det väl. :/

1 kommentar:

Jeanette sa...

Heeej!
Klart att du ska anta utmaningen!!! Du ligger bara 10 alster back! Det är ju ingenting för dig - som har gjort ett helt bröllopsalbum på ingen tid!!!

Kom igen och lägg ut resten av bilderna, de blev ju så fina ♥

Kram
// Jea