måndag 24 januari 2011

bajs i brevlådan?

Basic Grey, Basic Grey, Basic Grey... I love Basic Grey! Ja, jag hade nog kunnat klara mig på bara basic grey papper. Alltid är de så fiiiiina! Mera böllops-LO:er. Har inte scrappat nåt annat. Den där 5e juni taggen på den andra LO:ern... Sånt bry jag hade med den. Först så gnugga jag på ett typsnitt som inte alls funka, försökte skrapa bort det, på med nytt... sedan förlägger jag taggen. Tog säkert en kvart att hitta den! Höll på att bli tokig. Jag visste ju att jag nyss hade haft den framme. Den låg så klart rakt framför näsan på mig! Haha...



I övrigt så bullar bullen på. Bubblar en massa, favoritleksak just nu är nog min blåsa. Kissa kissa kissa heeeeela tid! Hundarna är utslängda på balkongen med vars ett oxben. Skramlar som in i bomben. Kan ju hoppas att det stör våra fjortis-grannar på ovanvåningen. De om några kan föra liv. Ibland fantiserar jag om att kasta in en påse hundbajs i deras brevlåda... Haha...

Inga kommentarer: