torsdag 9 december 2010

Första gången

Ett gäng foton är ivägskickade för framkallning på Crimson. Hoppas att jag får dem till på måndag. Känner redan hur det kliar i scrapfingrarna. Gav ju bort ett scrapalbum till Mika och make när de gifte sig. Jag har äntligen fått bilderna de vill ha i albumet, så nu får jag jobba på medans det finns tid! :)

Denna lille skrutt gjorde mig glad idag när han landade på min arm. Första gången tror jag! Idag försökte jag med att använda en pajform som pool. Endast Herrman var nyfiken. Neo däremot gillar att duscha. Sprutade lite på honom med blomsprutan. Åh vad skönt det var. Han fluffa och hade sig. Kanske var det den som hägra när han satte sig på min arm? Den verkade väldans intressant iaf!

Igår var det ultraljud. Det visade sig att Bullen är en lite påg som skvalpar runt där inne! Hihi. Snacka om skilland att se nu! Förra gången fick Bullen plats på hela bilden, nu fick lite mer än halva kroppen plats! Vuxit till sig ordentligt. Fast att den inte väger nåt! Typ 300 gram! Hur kommer det sig då att jag har gått upp 6 kg? Hmm.... Damn the candy! Jag har oxå börjat känna av honom. Han verkar leva loppan där inne! Igår kunde till och med H känna honom! Häftigt! Kul att även han får va med lite. Just nu känns han mest när jag sitter i skräddarställning och lutar mig framåt. Då bubblar det till. Coolt!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Visst är det spännande att man kan känna det lilla livet som man bär på. Det är en speciell känsla.

Hoppas att allt är bra med dig.

Kram Lotta

Helena sa...

Härligt att han vågade sitta på dig! Min lille Texas vågade sitta på min arm för första gången igår också :)

Grattis till bullen förresten!


/HelenaW från undulatforumet