måndag 15 november 2010

Ny stämpel

Igår var H och jag en sväng hos Jea på middag. Fick med mig denna fina stämplen hem! Gilla gilla gilla! Längtar tills jag scrappat nåt fint med den! Kommer lite att tänka en overlay som jag har och den har ju länge varit en favorit som jag inte nens använda.

Idag vågade jag mig på att ta Baloo på en cykeltur. När mams och jag var i Ullared för ett tag sedan köpte jag en fin hjälm, just för detta syftet. Tänkte att det kunde va idé ifall Baloo skulle få för sig att rusa iväg. Det började lite sådär. Baloo var nog lite rädd för cyklen och så klart kom det 3 bilar från alla möjliga håll precis när vi skulle ta oss ut från parkeringen! Men efter det fick det toppen. Han travade på så duktigt. En gång stannade han helt apropå för att sniffa gräsmatta. Som tur var gick det ju inte så fort och ingen skada var skedd. :)

Inga kommentarer: