lördag 18 september 2010

leta kryp

Det känns som att är mycket enklare att scrappa nu när scrapbordet står i vardasrummet. Det var länge sedan jag var såhär kreativ. :) Så mycket enklare det är att scrappa med svart/vita foton. Man kan ju ha vilket papper som helst. Denna blev jag jättenöjd med! Dessutom fick jag inviga mitt Marigold-alfabet som jag hade sånt bry med att få hem! Haha...


Idag är det kräftis i Ystad. Smarrigt ska det blir. Synd att det blåser så. Undra om tältet kommer stå kvar!? :/ Vi har alla fått i uppdrag att göra en paj per par och jag är ute i sista minuten såklart... Tror dock att pajen kommer bli bra. Jeanette bjöd på en bacon/fetapaj en dag och den var sååå god, så jag har föröskt kopiera den!

1 kommentar:

maxell sa...

:) Jag ler åt titeln. Härligt!

Å ja, det är nog enklare att skapa om man är med i annat som händer utan att för den delen störas i sitt skapande.