tisdag 6 juli 2010

svimmar

Är han snygg eller är han snygg!? Det är ju nästan så att jag svimmar. Extra fin är han ju med sina piggar. Det ruggas för fullt här hemma. Daglig städning!


Galet mycket hosta igår och inatt. Helt utmattad. Stannade hemma idag med och eftersom H jobbar passar jag Baloo. Får nog säga att han är världens finaste och snällaste hund. Det är så mamma är imponerad! Han fick med sig en kotte in efter rastningen och nu kan jag bara konstatera att kotten är massakead och ligger uspridd i hela mitt kök! Lovely! Tur att jag älskar att städa! Öh...

2 kommentarer:

Emma sa...

Visst är det härligt med hundvalpar och på köpet blir man en städexpert. Har städat upp en del efter vår lille buse som vänt upp och ner på lägenheten mer än en gång :-)

Kram Emma

SAn sa...

Söt pippi! :)

Förstår att det går bra med killen - vad kul! :)