torsdag 8 juli 2010

handlat

På Lilos blogg såg jag de här fina papperna från Sassafrass. Googlade på dem och hittade en butik som säljer dem. Jag var väl snabb och klickade hem dessa söta papper från serien Nerdy Birdie. Hoppas nu bara att de finns hemma och att jag får alla som jag ville ha. Butiken hade REA på 40% så man kan ju aldrig vara säker.


När jag ändå var igång och beställde, kunde jag ju lika gärna beställa lite till. Hittade en del papper som jag gillade (och jag som verkligen inte behöver mer papper!). Blir glad när jag hittar papper som är fina både på framsidan och baksidan. Som cosmo crickets (se nedan).





Jag vet att klockan bara är 20, men shit vad jag är trött! Dagarna på jobbet har väl inte varit direkt ansträngande, men har inte känt mig helt kry ändå. :( Idag har jag haft grym huvudvärk och riktigt ont i halsen. Hoppas, hoppas att jag inte får halsfluss och att det bara är för all hosta som jag har fått ont av. Imorron är det båtjobb och jag planerar att gå upp ganska tidigt för att få det överstökat. Så därför kanske det inte är en helt dum idé att kojsa nu? Fåglarna kommer nog inte tycka att det är lika populärt, men jag får väl helt enkelt sätta i öronpropparna... ;)

Inga kommentarer: