söndag 27 juni 2010

Scrapträff

I fredags scrappades det. Som jag har längtat, men det har lixom inte blivit av. Det blev inget avancerat, blev inspirerad av nån skiss i nån blogg. Jag fick några pappersställ av mina kära kompis Jeanette. Tack! Äntligen har jag fyllt dem med alla papper som legat överallt huller om buller. Så mycket plats det blev helt plötsligt! I like!

Det har oxå blivit en del fotoredigering. Måste ha några nya foton som kan inspirera mig och som jag kan ha på scrapträffen på lördag. Det var ett tag sedan jag var på scrapträff så jag är verkligen på G! Vad jag har hört så blir det nog grill till käk och grillat är ju aldrig fel!!!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Halloj!!!
Längtar oxå till lördag! Det var så länge sen vi scrappade tillsammans! Ska bli riktigt kul!!!
Jo, det skulle grillas minsann! Aldrig fel med god mat när man scrappar!
Kan man få se en bild hur det blev i pysselrummet?

// Jea

Emma sa...

Härligt med pyssel!
Här händer det inte så mycket på pysselfronten, några kort bara. Har svårt att hitta tiden och skulle nog behöva en spark i rumpan och några pysselkompisar att inspireras av. Det var längesen den blev några träffar, känns som om jag hamnat för långt från Trelleborg och scrapgänget.

Får försöka få ihop en dag då ni kan komma och scrappa i Ystad :-)

Kram Emma