söndag 27 juni 2010

Scrapställ

Så här tjusigt blev det med mina ställ. Passade riktigt bra på min byrå! Så mycket plats det blev på golvet oxå! Vi får väl se hur länge det varar. Känner jag mig själv rätt så kommer det bli lika stökigt snart igen!



Jag har sedan tidigare haft klisterbadges på mitt hyllplan vid pysselbordet. Vid min senaste beställning fick jag fler och då satte jag upp de oxå! Blir glad när jag ser dem, med sina roliga mönster och glada färger.


Jag var en snabbis på Panduro outlet en dag, men betoning på snabbis! Vi kom dit typ 7 minuter innan de stängde. Kollade snabbt igenom de scraprelaterade grejerna. Hittade lite fina papper som jag tror kommer passa bra med Mikas album. Hittade även en del dekorationer som jag tror blir bra.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

WOOOOOW!!!!
Blev ju riktigt tjusigt!!! Nu har vi ju riktigt bra med plats när vi sitter!
Kanske bra att du inte hann gå för länge på Panduro...det springer ju fort iväg...

// Jea

Emma sa...

Tjusigt och välsorterat!

Mycket roligare att scrappa när allt är organiserat - tyvärr blir det lätt kaos när man är färdig bara ;-)

~Emma~

maybe*mej sa...

blev superbra med ställen. kul med dina runda klisterknappar... eller vad man kan kalla dem. =0)