tisdag 29 juni 2010

Då var det lite scrap

Resultatet från min senaste scrapstund. Många blommor och många pärlor användes. Älskar pärlorna! Piffar till det mesta!


När jag häromdagen röjde undan mina papper, så sorterade jag även in mina enfärgade papper i färgskala. När någon webbutik hade 50% så handlade jag på mig en del enfägade, både cardstock och basic grey. Gillar speciellt de från serierna Lemonade och Lime Rickey. Love love love! Så färgglada och fina. Saknar lite knalligare färger när det kommer till cardstock! Dessutom så köpte jag en del andra hands papper sist jag var på scrapträff, så nu behöver jag inte fylla på på länge. Speciellt inte med min scrapfart! :)

I övrigt så knallar livet på. Man är ju inte van vid att jobba så mycket, men det har gått över förväntan. Men med så mycket nytt i livet och så mycket man vill göra så är det svårt att få ihop tiden. Fast det har egentligen bara med prioritering att göra...

Inga kommentarer: