söndag 23 maj 2010

pippi-förälskelse

Det har verkligen inte blivit mycket scrappat på senaste tiden tyvärr. Mycket med jobb och hänger en del i Malmö. Måste hitta en balans att hinna med allt jag vill - jobbet, fåglarna, killen, scrappingen och träningen. Inte lätt alltid!

Ist bjuder jag på bilder på Uno. Visst raggar han mest på Signe, men även prydnadspippin är hett eftertraktad. Han försöker hångla upp den, men utan framgång.

Imorron är sista dagen jag är fri i veckan. Sedan är det måndag till fredag jobb som gäller hela sommaren. Kul med nytt jobb, men tanken var ju att jag i princip skulle va ledig hela sommaren. Min första sommarsemester. Men men.. Nästa år ist kanske? Har aldrig tagit ut någon semester, men å andra sidan har jag ju de senaste 6 - 7 åren varit ledig mycket ändå.


Inga kommentarer: