måndag 31 maj 2010

blandade papper

Det scrappades i förra veckan. För det mesta så scrappar jag nästan bara med papper från samma serier. Denna gången blandade jag lite hej vilt. Så gjorde jag alltid förr. Då köpte jag papper ett och ett och sedan matchades de ihop oavsett märke.

I och med nya jobbet så har det inte blivit så mycket scrappande. Jag har inte riktigt kommit in i det och är därför så himlans trött när jag kommer hem. Dessutom är jag mycket med H, vilket oxå gör att det inte blir så mkt tid till pysslande. Har ändå inte så många roliga foton kvar att pyssla med, så det har inte gjort så mycket. Men jag börjar känna att det kliar i fingrarna igen. Dags att framkalla några nya foton kanske?

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Ja, det var ganska länge sen vi satt och scrappade! Synd att du missade Grodans träff - den var ju SUPER!!!
Och du - glöm nu inte den 12 juni...

Kramen
// Jea

Lilo sa...

Åh! Så många fina pippibilder här nu. De är helt fantastiskt fina allihopa!!! =) Och vilken fin LO! Hm... undrar om jag ska avslöja min hemlis för dig? Tror det skulle kunna vara något för dig... Fast då får du kanske maila mig. ;)

Undulaternas Vrå sa...

Åh, vilken söt bild!