måndag 17 maj 2010

Baloosan

Idag var H och jag ute på gården med Baloo. Såklart fick kameran följa med. Så stor han har blivit. Han var bara en lite skit när jag träffa honom första gången. Jag brukar använda repleksaker till hundar till pippiarna. Antingen inne i buren ist för enbart grenar men oxå som de kan gnaga på. Jag hade en extra över som jag gav Baloo. Den blev poppis på direkten!


Han är allt lite rolig, den där Baloosan. På natten kryper han in under min säng och sover där. Ibland vet jag inte riktigt vad han pysslar med. När man vaknar kan rummet se ut precis hur som helst. Han ändrar om lite som han känner. :) Idag fick han fatt i en liten träprydnadsak. Inget vi såg och när det väl upptäcktes så var det inte så mycket kvar av den. :( God att gnaga på antar jag.

Inga kommentarer: