måndag 19 april 2010

Signe + Uno

Man får nog säga att det är Uno som raggar flitigast på Signe. Inte för att det är överdrivit på något vis. För ett litet tag sedan började han mata henne. Tog en stund innan hon fatta att hon skulle lägga huvudet lite på sned.

Fåglarna har fått bo i sovrummet ett par veckor när jag inte har varit hemma så mycket. Det funkar hur bra som helst. Även om jag är hemma nu så låter jag ändå buren va kvar i sovrummet, blir ett jäkla asande annars. Fast jag öppnar dörren så de han flyga runt hur de vill. Oftast stannar de där innen, men då och då kommer de farandes in i vardagsrummet till mig. Innan satt här fyra små pippisar runt mig. :)


Just nu håller jag på att scrappa månadens utmaning för Reprint. Inte helt klar, men tror jag kommer bli nöjd. :)

2 kommentarer:

terese sa...

tack söta du för din fina kommentar <3 det gör mig så glad :-)

Lilo sa...

Sötispippisar!!! =) Blir så avundsjuk på alla dina fina färger de har!