torsdag 29 april 2010

reprint-kort


Ett Reprint-kort som gjordes för ett tag sedan. Inget avancerat precis som mina kort brukar va. Xoxo-ramen är från ett papper med olika ramar med olika texter i. Jag gillar starkt! Älskar när jag kan klippa ur figurer och dyl. från papper.


Det händer inte så mycket här i bloggen. Livet har kommit ivägen, vilket känns helt ok! :) Det har blivit lite scrappande dock. Dels hemma och dels när Jea och jag var på träff hos Sosso. Mycket trevlig träff med riktigt god mat! Då var det bara jag kvar som ska hålla i träff. Var ju planerat för nån tid sedan, men jag mådde dåligt den dagen så det blev inställt. Frågan är ju bara när jag ska få tid till det nu när det nya jobbet börjar snart. Aja, det löser sig väl!

1 kommentar:

SAn sa...

Lite sent ute, men glad Valborg på dig i efterhand! Hoppas du hade en trevlig en :)

Visst är den bra! Engel har jag aldrig hört men jag måste ju genast kolla upp den!

Mhmm. Sjukt många foton! Haha, ibland känns det som att jag inte gör annat än fotar. Ändå så har jag valt bort hur många foton som helst. Nu framkallade jag foton fram till november-09 (+ thai-fotona) så jag har ju nästan ett halvårs foton till att gå igenom nu som jag måste framkalla. Blir lite trött av att bara tänka på det :P. Men det är ju kul samtidigt. Och mkt roligare att ha dom i album än på datorn. Så det får vara värt det! :)

Annars allt bra med dig? Du har blivit lite dålig på att blogga.. Hur går det med träningen? ;)