lördag 3 april 2010

filur

Hallå ja.. Hur söt är inte denna lille filuren när han vågade sig på att smaka mumsig gegga häromdagen. Herrman är den absolut svåraste av pippiarna att fota. Dels smälter han in i mina vita väggar så kameran inte riktigt vill fokusera, dessutom har han en tendens att blunda eller halvblunda och se småberusad ut.

Igår träffade jag Carro och hennes Ålands-kompisar. Riktigt trevligt. Vi var en sväng vid Smygehuk och käkade fisk. Sedan blev det matlagning på kvällen med lite öl/vin. Najsigt värre. Riktigt gott var det med. Efter det blev det bara att sitta och jäsa i soffan och titta på film och snacka skit.

2 kommentarer:

SAn sa...

Haha, nä oj! Vad jobbigt det måste bli med lortar under tangentbordet. Det är jag glad att jag slipper iaf!
Maja brukar ligga under en spotlight-lampa ovanför min garderob oxå, men där är ju bara varmt när lampan är tänd så hon är inte alltid nöjd. Jag kanske ska ta och leta fram min gamle värmesten som jag hade till min ödla.. Haha.

Jeanette sa...

Låter riktigt trevligt!
Det är kul att träffa gamla kompisar! Man har ju upplevt en hel del tillsammans - som tex du & jag ♥

Kram vännen
// Jea