fredag 19 mars 2010

tysta fåglar

När jag vaknade imorse, tänkte jag att oj vad tysta fåglarna är. Skönt! Gick upp, såg att jag glömt stänga en lucka och inga fåglar i buren... Hallå, var håller de hus. Haha.. ja, kanske hos mina päron? Hur förvirrad kan man bli? Dessutom var jag hur säker som helst att jag hörde dem imorse, men inte lika mycket som i vanliga fall...


Fåglarna verkar gilla att hälsa på päronen. Lite miljöombyte och en "ny" bur med annan inredning. De flänger som om de aldrig får vara ute nånting hemma hos mig!

1 kommentar:

SAn sa...

Gillar verkligen denna bw-bilden! Snygg!

Nä du såg den precis rätt, alltså fel. Hade lite klydd med att få både headern och bakgrunden centrerat. Har inte haft sånna problem med det innan. Var svårare än det brukar vara, denna gången. Nu är det dock som det ska.. hoppas jag :)