tisdag 2 februari 2010

på snedden

Innan London-resan blev det lite scrapping. Invigde mina nya Basic Grey-papper. Åh va fina dem är! I love! Hade några stickers som jag damma av (haft lääääänge!) och som jag tyckte passade bra till LO:en och färgerna. Kul när man får användning av sånt man samlat på sig.



Vanligvis framkallar jag foton efter det format jag planerat att scrappa i. Denna gången gjorde jag några i olika storlekar, just för att kunna ha flera foton på samma LO. Har sett så många fina skisser och LO:er som jag blivit inspirerad av.



Personligen har jag svårt när fotona sitter lite på "snedden". Tycker det gärna ger ett rörigt intryck. Tycker om raka linjer! Blev ändå nöjd med denna sidan. :)



I övrigt finns det inte så mycket att berätta. Frasse verkar ok med tanke på omständigheterna. Han blir lite sur på mig när jag ska ge honom hans medicin. Uno är hur pigg som helst. Verkar inte ha varit nåt allvarligt med hans öga. Tur!

Inga kommentarer: