fredag 12 februari 2010

Hur ser detta ut?

Hallå ja! Hur ser detta ut? Försöker Herrman ta livet av sig? Nä, han bara hittade ett nytt sätt att klia sig på! De är viga de små liven! Här har Herrman nyss tagit sig ett dopp i poolen på burtaket. Blöt och fin om magen.



Imorron är det scrapträff! Ska bli sååå kul! Var ett litet tag sen jag var på scrapträff. Ikväll har jag suttit och prisat mina loppisgrejer. Så efter imorron kanske det blir en och annan LO visad här i bloggen. Vilket vore på tiden! Inspirationen har inte riktigt infunnit sig de senaste veckorna.

1 kommentar:

Jeanette sa...

Ha ha ha... ja, där ligger man i lä!!! Men, vem vet - vi blir kanske lika viga efter vår träning...eller inte...
Jag längtar också... ska bli så roligt! Jag har MASSOR av inspiration som bara vill ut!!!
13 timmar kvar - sen så!

Kramen
// Jea