onsdag 17 februari 2010

Frasse-skrutten

Min lille skruttige Frasse. Jag vet faktiskt inte riktigt om han är sjuk eller ej. Han har gått ner rätt mycket i vikt. Det pendlar mellan 12-14 gram. Rätt mycket för en liten pippi. Som tur är var han en tjockis innan... I övrigt är han sig själv, kanske att han vill va lite mer för sig själv eller vill vara hos mig. Han har blivit en riktig kelgris! Kanske han redan var det innan, men det kanske är jag som uppskattar det mer nu när han har varit dålig.


De senaste dagarna har det varit massor med mys. Frasse har suttit och och vilat på min kudde när jag har tagit en tupplur. Igår satt han i nån timme på mitt finger medans vi kollade So you think you can dance. Idag kom han och satt sig på axlen och somna när jag tittade film. Det är så mysigt när de sitter och småtjyddrar med huvudet bakom vingen.






Frasse-prat i repris...

Inga kommentarer: