måndag 15 februari 2010

en stjärna på isen

Detta var den första LO:en jag gjorde på träffen i lördags. Vi fick tolka en skiss som Emma hade gjort. Jag hade förberett papper och foton så jag inte skulle behöva asa med mig allt. Himlans praktiskt är det. Dessutom behöver man inte ha ågren över vilka papper man ska välja. Det var skönt att veta att det fanns massor av cardstock (se bild nedan), så det var bara att matcha sina mönstrade!





Vi var några stycken på träffen. En del man känner ( Hej Lomma-Eva, Hej Ann-Lousie, Hej Karin, Hej Carro!). Sedan var där några jag inte alls kände igen (Hej på er med!).


Mycket cardstock!


Janet satt vid mitt bord. Hon fick lika mycket gjort som vanligt! ;)




2 kommentarer:

Jeanette sa...

He he he...NICE!
Hämnden e ljuv he he he...

(Favvis)Maria sa...

Jag förstår inte vad du menar... Haha!