tisdag 2 februari 2010

burdel make over

Detta är en botten del till en bur. Hade egentligen tänkt kasta den, men Jeanette kom med den briljanta idén att man kan göra nåt scrappigt av den. Fram med knipsaren och göra korkar och vips så har jag hänt upp mina rhinestones och pearls. Piffigt!



Ojoj.. vad det snarkas här... Eller kanske inte riktigt snarkas, utan kvittras. Pippiarna sitter och nanne-kvittrar. Det mysigaste kvittert av dem alla. Extra härligt är det att titta på de små dunen när de sitter med huvudet bak. Naaw..

3 kommentarer:

Lajl sa...

oj, svara visst i min blogg!

men scheisse va fiffigt att kunna återanvända på detta sätt, najs, sånt gillas!!!

Lajl sa...

oj de blev fel adress på mej där

SAn sa...

Ja det är helt sjukt! Vi har många fel och brister i vårt land oxå såklart, men många saker kan inte ens mäta sig med hur andra har det.

Jag blir så arg när jag hör och läser om såna här hemskheter. Jag vill vara där det händer och stoppa det, även fast jag vet att det inte riktigt är möjligt.

Som alla problem dom har i Haiti nu. Barn som står utan föräldrar, gatuvåld osv. Jag skulle vilja åka ner där och hjälpa till.
Det finns så många hemska saker i vår värld så man mår dåligt.. Hade man bara vetat vad man kunde göra så hade man gjort det.

Och det där du skrev.. så jävla sjukt!! :(