torsdag 4 februari 2010

Blomsterälva


Detta kortet har jag gjort för Reprint. Jag älskar blomsterälvorna och blev glad när jag fick en stämpel med just en blomsterälva. Eftersom jag tidigare har klippt en del 3d-kort, med blomsterälvorna som favorit så kunde jag inte låta bli att testa att göra det med stämplen oxå. Gick hur bra som helst! Så här ser det ut...



Närmare bild på hur det ser ut när man satt ihop delarna.


Det roliga var att jag av en slump färglade motivet med just lila, blå och turkost och sedan hade just älvpapper i just den kombinationen! Snacka om flyt! :)



3 kommentarer:

SAn sa...

Aww, vad fint!

Carina sa...

Hej!
Ditt älva-kort är jättefint.Kanske blir en liten liftvarning på den.
Ser att du älskar undulater.Härliga fåglar med sådan personlighet.
Vi hade en nymfparasit som blev 21 år gammal.Bodde dock senare hos en av mina döttrar.
Tack för din hälsning!

Wildärtan sa...

Vilket jobb att göra ett 3d-kort! Snyggt blev det:-)

Tack för påhälsningen!
Kram,
Em=)