måndag 18 januari 2010

Reprint LO

Just nu ligger denna LO:en på Reprints blogg. Har använt mig av Kaiser papper både från what a hoot och (de nya) pack your bags. Om ni klickar på bilden så ser man tydligare att jag använt mig av stickles. Eftersom fotot är tagit på nyår för två år sedan så tänkte jag att jag hotta upp pappert med lite glitter.


Ja, scrappande har det inte blivit så mycket av. Har varit sugen, men det har lixom inte blivit av. Har satt upp en hylla så min röjning och ställa alla saker rätt har tagit hundra år. Man kan vrida och vända på alla grejer hur länge som helst. Jag är fortfarande inte klar. Och så klart vill jag ju helst va klar innan jag scrappar. Haha... Dumt. Men snart kanske?

2 kommentarer:

CillaT sa...

Å så läckert glittrigt=)

Maria sa...

Så fint! Jag gillar när det är enkelt...