tisdag 5 januari 2010

nytt album

Igår scrappade jag en liten stund. Denna fick jag till, lite oskarp... Första LO:en i ett nytt album om kusinerna. Lika bra att börja i god tid. Helt underbara Abbey Road-papper som passar så bra till fotot. Fotot är tagit för ett bra tag sen, men har bara legat och skrotat i mina gömmer. Första 8x8-LO som jag har gjort med ett större foto. Blev rätt bra det med!



Idag var jag uppe med tuppen p.g.a. ett träningspass. Härligt! Nu är jag trött. En tupplur hade usttit fint, men först ner till tvätten. Det är så bra i detta huset, det är så lätt att få tvättid, även om man är ute sent! Eftersom det är större lägenheter i mitt hus än i det förra så innebär det att det för det mesta oxå bor fler personer/lägenhet. Så oxå i lägenheten ovanför mig! Det låter ibland som att det bor en hel armé däruppe! Jäkla liv! Jag kanske är lite extrem med att jag vill att det ska va tyst och lugnt, men ungen ovanför verkar ha som hobby att springa, springa och springa hela dagen lång! Ungarna i en annan lägenhet verkar inte riktigt kunna bestämma om de ska va ute eller inne, så då springer de i trappan ist... Morr.. Det låter!

Inga kommentarer: