fredag 8 januari 2010

Elias och Farmor

Idag har min kompis Jeanette och hennes son Lukas varit och hälsat på. Vi har scrappat lite. Jag gjorde denna LO:en. Har längtat efter att scrappa med de här papperna. Jag scrappar ju helst upp papperna som jag börjat på, men dessa var helt nya. Idag fick jag scrapgrejer på posten. Har beställt både frång Gordans och Designat. Så mycket fin! Får nästan lite "ångest" över var jag ska ha allt och var jag ska börja.

Som sagt var, hade kompis förbi. Mycket trevligt. Inte så ofta jag har besök. Pippiarna underhöll Lukas och Uno coh Frasse verkade smått förtjusta i honom. :) Ikväll kommer enn annan kompis förbi, Denise. Vi ska käka och bara hänga. Ska bli nice det med.

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Heeej!
tack för trevligt sällskap!
Och TACK för maten! SUPERGOTT!
Du skulle tagit foto och lagt ut receptet i bloggen!!!

XOXOX

Jea

Lilo sa...

Härligt med scraplust! =) Det har jag också just nu, skapar för fullt. Jättefina bilder på pippisarna!!!

Karin sa...

Härligt att scrappa med nya papper!! Fin layout och även den med "pippi"! Hoppas allt är bra med dig och att 2010 blir ett bra år!
Kram

CillaT sa...

Så himla fin layout=) Fina färger och snyggt upplägg!