onsdag 2 december 2009

svart/vit

Ojoj.. vad jag har redigerat bilder. Håller på as we speak att ladda upp foton på Crimson. Eftersom jag gör en del mindre album så har det mest tidskrävande varit att klippa och klistra för att få flera foton på ett. En del av fotona behöver jag till mina projekt jag håller på med nu innan jul ( ute i god tid? Haha..) och andra bara för att jag lika gärna kan framkalla ett gäng när jag ändå är igång.




Denna bilden på mormor, Uno och Frasse tycker jag är så fin. Speciellt i svart/vitt. Den ska jag nog rama in och sätta på väggen. :)

2 kommentarer:

SAn sa...

Jag håller minsann oxå på med att plocka ihop en hög bilder att skicka in till Crimson (för första gången). Vet du hur det är med redigerade bilder, kan dom bli konstiga när man framkallat dom? eller förblir dom exakt så som dom ser ut när man lämnar in dom?
För på nått ställe där jag lämnat in så har vissa redigerade foton sett jätteknasiga ut, och det är ju inte så kul om man ska skicka in många.

Och väljer du det vanliga express-formatet föresten?

Josefin B sa...

Åh, vad fin och mysig bild! Du borde verkligen rama in den :) Supersnygg i svartvit också.