lördag 12 december 2009

spill spill å åter spill

Ännu en spill-bits-LO. Jag tycker att jag borde använda upp lite av allt mitt spill innan jag börjar på nya och hela pappern. Med tanke på hur mkt spill jag har, så lär det ta rätt lång tid innan de nya papperna kan användas!:/ Aja, har jag nya som passar perfekt så tar jag ju dem, men ja ni förstår. På denna LO:en har jag klippt ut blommor som jag satt på 3d-kuddar. Jag gillar att använda utklipp från papper som dekorationer. Blir lite mer piffigt.


Äntligen är det sol! Jag som behövde sova lite vaknades av kvittrande pippiar, så det var bara till att gå upp! Idag har jag flera saker jag tänkt göra... om jag inte fastnar framdör datorn hela dan! Bla. diska och städa och allt sånt där kul, ner till stan för att hämta mina omklackade dojjor och sedan är det utgång ikväll som jag ska ladda inför. Fullspäckat...

1 kommentar:

Emma sa...

Åhhhh vad fin layout! Denna gillade jag verkligen både upplägg och färger!

Tummen upp!

Kram