torsdag 17 december 2009

same same as always

Ja, jag vet. Alla mina kort ser typ lika dana ut! Som jag tidigare sagt så är kort inte min starkaste sida. Tycker rent av att de inte är så roliga att göra. Tycker om när det går snabbt att göra dem och som ni ser så är de inte så avancerade. Tycker ändå att de är rätt snygga och de görs mest för att använda upp småspillet som blir av scrappingen. Dymon är mitt favvo-verktyg när det kommer till kort, men oxå Reprints stämplar (se andra kortet).



Nu är jag uppe på övertid. Upp tidigt i ottan imorron gör att gå ombord och jag har inte packat min väska än! Dålig stil. På söndag går jag av en tur tidigare för då ska jag träffa Caroline, min kompis som bor på Åland. Såklart är hon hemma helgen då jag jobbar! På kvällen blir det julklappsspel hos en annan kompis. Har jag köpt nån julklapp? Nope. Tänkte att jag kanske hittar nåt piffigt på båten.

Inga kommentarer: