tisdag 8 december 2009

ruggning från helvetet

Ja, scrappingen ekar här inne känns det som. Det går inget vidare får jag säga. Som tur är har jag bestämt scrapträff med Malin imorron, så då blir det förhoppningsvis nåt gjort! :) Ist, bjuder jag på en bild på Börje. Ruggningen från helvetet! Snacka om att han var piggig! Blev väldans effektfullt med svart/vitt...


Idag har det varit morgonträning, sedan käkat pannkakor med Mika, hem till päronen och hjälpa pappa i trädgården, hem till mig, en sväng i stan på Intersports medlemskväll och nu hemma igen. Pju... Jag blir trött bara jag tänker på det! Jag fick köpt ett par gympadojjor, ett par likadana som jag redan har, men de är så sköna och med 25% rabatt är de ännu skönare! Sedan av en slump gick jag in på Kaffe, vilket jag aldrig gör... Och vad hittar jag... Jo ett par puffjeans! Som jag har letat. Älskar puffbyxor och har ett par puffjeans som är så slitna att jag har fått laga dem i skrevet 20 gånger. Äntligen hittade jag ett par. Inte i samma kvalle, men ändå, jag hittade! (Jo, jag vet, Vero har puff, men jag gillar inte de, de passar inte min figur...)

Inga kommentarer: