tisdag 29 december 2009

räcka tunga

Sista LO:en i Felix album är denna. Skönt att vara färdig med mina projekt, men känns lite tomt. Dags att börja på nästa... Denna LO:en är gjord med fina Lime Rickey-papperna. Älskar dem, så fina! Har oxå använt några gnuggisar. Kändes som att det var ett tag sen!



Idag har jag varit i stan med Kotti. Hon har hjälpt mig att hitta lite partykläder. Både för nyår och till helgen då vi har tänkt att gå ut. Det är bra att ha nån andras ögon med sig ibland som kan hjälpa en. Jag är rätt inkörd på mitt vanliga och missar nog ofta kläder som hade kunnat passa mig bra.

4 kommentarer:

Karin sa...

Hej, det var länge sedan jag hade tid att snurra runt på en riktig bloggrunda. Trevligt att titta in här till dig. Hoppas allt är bra och att du får ett fint nyårsfirande!
Kram

SAn sa...

Fusk-boken? Är den digital eller på papper? :) Man blir verkligen insnöad på det. Älskar alla ljud och grafiken - nostalgi! :)

Hittade du något fint nu när du var ute och shoppa då? :)
Min syrra säger lite samma sak. Hon har aldrig ögat (eller vad man ska kalla det) till att verkligen kolla ut, utan behöver någon med sig för att hitta. Jag däremot är tvärtom, hittar alldeles för mkt :P.

Caroline sa...

Hej, jag har blivit nyfiken på hur det är att använda digital scrapbooking sedan jag såg dina LO's här på din blogg. Jag är helt grön på detta ämne, skulle du vilja ge lite tips? Använder man ngt spec program? Är det svårt att lära sig på egen hand?

Gott Nytt År!

(Favvis)Maria sa...

Hej! Hm, jag är nog verkligen inte den rätta att fråga. Jag är oxå rätt grön! Jag har bara gjort de få LO:era som syns här på bloggen.

Kan rekomendera WoopsieDaisys digital scrapbooking-kurs. Den har jag nyss gått och lärt mig massor på. Vi fick en massa digitalt material oxå så det var bra! Vi användeoss av photoshop. Vet inte om man kan använda andra program... :/

http://mikaelarudhner.blogspot.com/Hör med henne när hon har nästa kurs! :)

Kul att du blev lite inspirerad iaf och tack för din kommentar!

Gott nytt år!