onsdag 2 december 2009

Lite scrapping

Jag har ju faktiskt scrappat lite den senaste tiden. Detta är en spillbits-LO. Jag blir glad när jag kan använda upp papperna så de inte bara ligger och skräpar. Molnet är en stämpel som ingick i ett av mina stämpelset från Reprint som jag köpte för ett tag sen. Första gången jag provade den. Tycker LO:en blev riktigt bra! :)


Jag käkar alltid havregröt till frulle. Fåglarna älskar oxå det, som ni kan se nedan! Så bra att jag hade kameran nära till hands så jag kunde fånga detta ögonblicket. Det är verkligen inte varje dag man kan få en bild på dem samlade!

Image and video hosting by TinyPic
Tänk, det är redan december. Var tog detta året vägen? Jag har knappt hunnit med. Det har varit ett halvbra år och jag förväntar mig att nästa kommer bli skitbra! Jag orkar inte med huvudvärk, förkyldningar och annan skit!

1 kommentar:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Tack detsamma!! Underbar layout!! :)