söndag 27 december 2009

kvitter

De här papperna gillade jag att scrappa med. Gillar färgerna och mönsterna. Boys will be boys stod på ett annat papper och som jag har klippt ut. Blev rätt nöjd! :)



Snart har jag haft lille Peps i två veckor. Tiden går så fort! Han bor i vardagsrummet med smitaren Börje. De verkar trivas tillsammans. Börje saknar nog de andra lite och kallar på dem ibland, men så länge han får massor av mat är han glad! Peps ser upp till Börje och vill vara där han är. Så därför har han redan suttit på huvudet och axeln! Duktig!

Peps riktigt blommade ut när Börje kom. Han började kvittra och nu leker han med leksakerna i buren! Allt gick fort när Börje "flyttade" in till honom, så jag längtar verkligen tills det är dags att slå samman alla fåglarna! Han kommer bli helt överväldigad tror jag. I övrigt är det rätt lugnt här. Känns konstigt att bara ha två fåglar runt sig. Är van vid mycket mer liv och rörelse!


Inga kommentarer: