torsdag 3 december 2009

jul-vovve

Nu r det jul i mitt hus! Mysigt värre! Idag när mormor och jag var i stan handlade vi en till stjärna till mig som nu står i pysselrummet. Den blev inte riktigt lika dan, men det spelar inte så stor roll. De där stående julstjärnorna verkar vara slut överallt, men en fanns kvar på Åhlens. Ett visningsex som jag fick för 30% mindre pengar inkl glödlampan! Woho. Inte illa. Jag är nöjd.


En dag visade mamma mig denna lilla vovven. Jag har tjatat hur länge som helst om att jag tycker att vi kunde skaffat en vovve. Klart nej från päronen. Men en granvovve kunde jag åtminstone få. Tack Mutti! Visst är han söt!? I love!



3 kommentarer:

SAn sa...

Vilken söt vovve! :)

Huslig och huslig, heh :P
Jag hoppas mina blir lika fina! Jag har ju inte skurit upp dom inu, men smeten såg fin ut så dom borde bli bra :).

Ahh, ja det låter ju snabbt och bra! Tack för tipset.. Får nog testa med ett foto först innan då. Men hur är det på din dator då? Ser du vissa av mina foton konstigt? Att dom är jätteljusa eller så? För om du ser dom normalt och dina foton blir normala när du skickar in så borde det ju inte vara några problem..

Jag gillar oxå B! Det bara måste man ju göra.. Han är ju ensam i sitt lag, så han kan behöva lite extra stöd! :)

Anonym sa...

Jättesöt granvovve du har.
Pippi_&_Ozzy

Lotta sa...

Så julfint du har fått.

Hoppas att allt är bra.
Kram Lotta